неділя, 3 лютого 2019 р.

Про гонорар адвоката та його розміри





Мені часто задать два питання: "Скільки коштує?" і "Чому так дорого?". На перше питання хочу відповісти, почавши з цитати ч.ч. 1 і 3 ст.30 Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність":

                                              Згідно з цими нормами гонорар є формою винагороди адвоката за здійснення захисту, представництва та надання інших видів правової допомоги клієнту.
При встановленні розміру гонорару враховуються складність справи, кваліфікація і досвід адвоката, фінансовий стан клієнта та інші істотні обставини. Гонорар має бути розумним та враховувати витрачений адвокатом час.

Саме з урахуванням названих критеріїв я і формую свої гонорарні пропозиції. А мінімальні їх розміри виглядають так:

1) питання щодо встановлення інвалідності та визначення права на освіту та працю для людей з інвалідністю - 500 грн;
2) створення запиту на публічну інформацію - 500 грн;
3) питання захисту прав дітей з інвалідністю - 500 грн;
4) створення запиту на уособлену інформацію (стосується конкретної справи чи особи) - 1000 грн/стор.;
5) консультація щодо роботи державних електронних систем чи реєстрів - 500 грн/год;
6) консультація щодо інших питань - 1000 грн/год.;
7) створення інших документів (скарг, претензій, листів, позовів) - 1000 грн/стор.
Що ж до другого питання, то я навчилася відповідати на нього без виправдовувань лише нещодавно: Це - моя робота, яку я добре знаю і роблю!

Немає коментарів:

Дописати коментар