понеділок, 12 серпня 2019 р.

Захист прав без жодної скарги–хіба це можливо?


Так, можливо. Навіть в Україні. Наведу на приклад кілька справ, як особистих, так і робочих.

1. У далекому 2003 році я оформлювала трудову пенсію по інвалідності. Документи до Управління Пенсійного фонду України (надалі – пенсійний) подавала за мене моя мама. І працівниці взялися ганяти бідну жінку. То однієї довідки бракує, то іншого документу.
Так тривало близько місяця. Доки я не збагнула, що чіткий перелік документів для призначення пенсії треба дістати офіційно. І надіслала до пенсійного запит про те, які документи потрібно подати, аби мені призначили пенсію. Отримавши відповідь, ми з мамою підготували й подали все за переліком. Після цього пенсію було призначено.




2. Минулого року в моєму “Електронному кабінеті платника” засвітилася недоїмка (недоплата) ЄСВ за період, який у мене був оплачений. Я зробила запит до органу ДФС про те, на якій підставі було здійснено нарахування такої недоїмки, додавши копії квитанцій про сплату внеску. Податківці відповіли, що сталася помилка, і виправили її в системі.


3. Минулого року до мене звернулися батьки малолітньої дівчинки з інвалідністю, якій лікарі ЛКК відмовляли у встановленні підгрупи А. Вони доводили, що з такою підгрупою дитина не матиме права на навчання навіть в інклюзивній групі.
Я склала від імені батьків заяву про переогляд дитини, яку обґрунтувала чіткими критеріями для встановлення підгрупи А. Додатково було зазначено, що навіть у такому тяжкому стані дитина має право на освіту.
Через певний час мама дівчинки написала, що їм встановили підгрупу А.
 
4. У лютому цього року я звернулася до органу соцзахисту за призначенням моєму малолітньому синові соцдопомоги по інвалідності. Працівниця держструктури почала вимагати від мене довідку з Пенсійного фонду про те, що дитина не отримує пенсії.
Це мене здивувало. Навіщо їм дана довідка? Хлопчик у три роки не може отримувати іншу пенсію, крім пенсії у зв’язку з втратою годувальника. А вона не перешкоджає призначенню такої соцдопомоги. Крім того, органи соцзахисту мають право отримувати інформацію від Пенсійного фонду самостійно у визначеному порядку.
Прийшовши додому, я виклала ці аргументи в листі до органу соцзахисту і подала його замість довідки. За місяць виплату було призначено.

Як бачите, іноді запит призводить до того, що представники влади змушені надати всю потрібну інформацію за один раз. Або визнати свою неправоту.
 А детально розписана заява не дозволить держслужбовцю уникнути своїх обов'язків.

Немає коментарів:

Дописати коментар