вівторок, 20 серпня 2019 р.

“Модернізують” ліфт у багатоповерхівці? Дізнайся, хто і за чий кошт!


Я живу в столичній багатоповерхівці, 1988 року здачі в експлуатацію. У нашому парадному 16 поверхів і, як водиться, два ліфти: пасажирський і вантажний. Зручності такої пари пояснювати, гадаю, не треба.

Так от, учора, без жодного попередження, нам вимкнули вантажний ліфт на три місяці. Для модернізації. Тобто люди, візки яких не вміщаються в пасажирський ліфт, мусять три місяці сидіти вдома. А про купівлю шафи чи ліжка тепер і мови не може бути!

Тут хочу прояснити. Мене обурює не те, що нашим ліфтом, нарешті, зайнялися (давно пора, насправді). А те, що без жодних пояснень і обґрунтувань у людей забрали необхідний засіб пересування на такий довгий період.

Тому вже сьогодні я надіслала на емейл КМДА інформаційний запит на підставі ст.19 Закону України “Про доступ до публічної інформації”. Нею передбачено, що запит на інформацію — це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. При цьому з таким запитом можна звернутися до розпорядника інформації незалежно від того, стосується ця інформація запитувача особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту. Він може бути індивідуальним або колективним, подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача. Письмовий запит подається в довільній формі, але має містити: 1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є; 2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; 3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

У моєму письмовому запиті викладені наступні питання:

1. Які роботи включає в себе модернізація вантажного ліфта в нашому парадному багатоповерхового будинку?

2. Чи передбачає модернізація цього ліфта його обладнання відповідно до вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»?

3. Хто є виконавцем, а хто — замовником цих робіт (надати копію договору)?

4. За чий кошт проводитимуться такі роботи?

5. Яка кошторисна вартість проекту з модернізації названого ліфта (надати копію кошторису)?

6. Чому (з яких причин) модернізація вантажного ліфта триватиме три місяці?

7. Які етапи модернізації передбачено та в які строки має бути виконаний кожний з них?

8. Який порядок оплати робіт і матеріалів за даним проектом (передплата, післяплата, оплата по закінченні кожного етапу робіт тощо)?

9. Які санкції передбачено за порушення виконавцем строків виконання етапів проекту з модернізації вантажного ліфта?

Саме такий перелік питань я і рекомендую ставити перед місцевою владою, якщо ліфт надовго вимкнули в багатоповерхівці, де ОСББ не створене, а її управителем є комунальне підприємство.








Немає коментарів:

Дописати коментар