вівторок, 27 серпня 2019 р.

Страх і образа українського чиновника

Сьогодні я дізналася цікаву річ. Посилання на закон український чиновник сприймає за погрозу та образу на свою адресу.

Все почалося вранці, коли я надіслала через свій улюблений Доступ до правди запит до МОЗ  України щодо критеріїв категорії "дитина-інвалід підгрупи А" станом на 17.07.2015 р. У ньому я нагадала про моє право оскаржити несвоєчасне надання відповіді або залишення запиту без такої.




Як кажуть в американських детективних шоу, те, що відбулося далі, сильно мене вразило. Мені написала головний спеціаліст відділу по роботі зі зверненнями громадян та організації доступу до публічної інформації цього відомства Надія Позднякова. Вона зазначила, що такий самий запит вже надіслано іншою особою без жодних погроз.

Якщо коротко, то з нашої подальшої дискусії мені стало відомо, що посилання на закон, який передбачає право оскаржити незаконні чиновника, є погрозою йому (о, жах!) юридичною відповідальністю. Це дуже ображає посадовця, який знає закон не гірше запитувача.









Бачте, як усе просто. Аби залякати та образити чиновника, громадянину достатньо показати, що він знає закони.

Немає коментарів:

Дописати коментар