четвер, 29 листопада 2018 р.

Чи можуть люди з інвалідністю отримати якісну правничу допомогу адвоката?


 
Останнім часом я отримую багато подяк від читачів за мої публікації щодо прав людей з інвалідністю. При цьому часто зауважується, що раніше такого матеріалу ніде не можна було прочитати.

Звісно, мені приємно те, що я роблю потрібну людям роботу на малозвіданій ниві. Але, коли мова заходить за платні консультації, люди тушуються, мовляв, ми не можемо собі це дозволити.

Я розумію, що статистика працевлаштування серед людей з інвалідністю та батьків таких діток невтішна. Тим не менш, надання правничої допомоги — це моя робота, яка є джерелом мого існування. Тому я не можу виконувати її безоплатно.

У зв’язку з цим нагадую, що проблеми, пов’язані з інвалідністю, часто типовими, характерними для певної групи осіб. Тому для вирішення питань правничої допомоги адвоката люди з інвалідністю або батьки таких дітей можуть об’єднувати свої кошти (в народі — «скидуватися»). Тоді фінансовий тягар на кожного члена групи зменшується. І чим чисельнішою є така група, тим менший тягар. Наприклад, вартість консультації чи документа становить 600 грн. Їх легше буде сплатити, об’єднавшись у групу не менше чотирьох людей.

Однак є ще один вихід з положення. В Україні кожне громадське об’єднання людей з інвалідністю (ГОІ) отримують бюджетне фінансування на забезпечення своєї діяльності. Тому будь-хто з членів такого об’єднання або інші люди з інвалідністю може звернутися до його керівництва із заявою про включення до програми роботи семінари та тренінги на тему прав і способів їх захисту. У заяві можна запропонувати правозахисну структуру або конкретного адвоката, які могли би провести відповідні заходи.

Немає коментарів:

Дописати коментар