Скільки разів ми чули історії про гарантійні
ремонти брендової техніки, що тривають кілька місяців? А то й самі потрапляли в
такі ситуації? І звідусіль чути: «А що вдієш? Вони роблять, що хочуть! Не в суд
же з цим іти!».
Та спосіб скорочення гарантійного
ремонту до належних чотирнадцяти днів є і криється він у п.5 ст.1 Закону
України «Про захист прав
споживачів». Згідно з ним гарантійний строк визначається як
строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа)
бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни
відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
При цьому треба розуміти, що
безоплатним такий ремонт є лише для Вас як для покупця. Витрати за ремонт несе компанія-виробник.
Вона укладає договори із сервісними центрами на здійснення їхніми працівниками гарантійного
ремонту її техніки за оплату. Так виникають «авторизовані сервісні центри»
різних закордонних брендів.
Отже, якщо Вас не влаштовує робота
сервісного центру «Бренду», можна зателефонувати на «гарячу лінію» компанії-виробника
і повідомити про неналежне виконання її сервісним центром гарантійних зобов’язань.
Кілька таких скарг — і компанія може розірвати договору з цим сервісним
центром, і останній втратить гроші.
Практика показала, що після таких
дзвінків сервісні центри не лише швидше ремонтують техніку, а й телефонують
клієнту, аби дізнатися, чи влаштувала його якість обслуговування.
Немає коментарів:
Дописати коментар